Goede zorg verlenen en ontvangen is onze samenleving een verworvenheid. Maar ook een gedeelde verantwoordelijkheid. Samen kunnen we de wereld iedere keer een beetje mooier maken met blijvende maatschappelijke impact. Vanuit deze visie gaan we bij Assist Zorg te werk. Het is het fundament onder onze werkwijze: we maken de zorg beter door hieraan zelf deel te nemen. Daarbij richten we ons niet louter op het optimaliseren van de bedrijfsprocessen; onze focus ligt vooral op de wensen van zorgverleners en zorgconsumenten. Wij willen de waarde van zorg maximaliseren, terwijl we de zorgkosten minimaliseren. Dit doen we door:
De meeste impact creëer je door de medewerkersbetrokkenheid en de klanttevredenheid te verhogen. Onze formules en de interventies die we hanteren zijn hierop ingericht en hebben zich in de praktijk bewezen. We werken samen. Verbinden. Hebben waardering voor vakmanschap. Sturen op tevredenheid. En zetten zo de mens in zijn kracht en helpen de zorg vooruit.
Samen met onderzoeksbureau Scorius en de Universiteit van Amsterdam (UvA) doen we onder de naam Assist Analytics voortdurend onderzoek naar mogelijkheden tot optimalisatie van de bedrijfsvoering. Data uit regelmatig gehouden onderzoeken naar onder meer de tevredenheid en betrokkenheid van de medewerkers in jouw eigen organisatie koppelen we aan data uit andere onderzoeken. We bundelen psychometrische data, HR-data en businessdata en laten vervolgens slimme algoritmen hun werk doen. Met big data analytics-aanpak verkrijg je inzichten in het heden en de mogelijke toekomst. Waardoor je kunt anticiperen en de juiste interventies kunt inzetten om je doelen te bereiken. Van informatie, naar inzicht, naar actie.